dimecres, 8 de gener del 2014

Bons propòsits costurils

Bon dia!
Aquests són els projectes per aquest any 2014 (i d'altres que aniran apareixent)

0. Acabar els projectes a mitges abans de començar-ne de nous
1. Acabar la funda de sofà amb retalls de texans (falta poc!) Canvi de plans. N'he fet un coixí. Pesava massa i no era pràctica a l'hora de rentar. Veure-ho aquí
2. Acabar de decorar la manta amb pachwork (falta poc!)

Projectes nous:
1. Fer la vora d'uns pantalons texans i d'un pijama (amb un plis plas estarà fet, quan m'hi posi...) Veure-ho Aquí
2. Fer-me una funda per la màquina de cosir  Fet aquí
3. Preparar els reis de l'any que ve: davantals a tutti pleni! Fet! No tinc foto! :(

Gràcies!!

5 comentaris:

  1. Un 2014 ben ocupa't!! I profitós pel que fa la costura!!
    Jo també tinc temes pendents que he deixa't de 2013 i cap propòsit pel 2014. Tema pendent 2013: Acabar la funda d'un coixí. El meu 2014 serà menys profitós sobretot a l'inici...

    ResponElimina
  2. Vinga, doncs, ja podem començar treballar... :-)
    Petonets!

    ResponElimina
  3. Carai Helena, quanta feina!!! Doncs sí, ja pots anar preparant els Reis de l'any vinent!!! :)

    ResponElimina
  4. Ei noies! Merci pels comentaris! ueee! Sí sí...tinc mooolta feina!! Ptns a totes! la màquina m'espera...

    ResponElimina
  5. Provant, provant.. :P Bons propòsits Helena!! Jo vaig acabar a temps les meves banderoles ara toquen nous projectes!!

    ResponElimina