dijous, 28 de maig del 2015

Treball en cadena

Bon dia!

Quan se'm posa una idea al cap no hi ha qui em pari, i sobretot si són bones idees boniques i fàcils de fer, em poso a fer treball en cadena com una boja. Això és el que vaig fer amb els pitets, però me n'he cansat i ara faig doudous.

Avui us ensenyo com ho faig jo.

Primer cap preparar els materials. Retallo la tela del sobre, la tela de sota, (a vegades minky a vegades rus), i a vegades hi afegeixo com una guata perquè sigui més tovet. I retalls de cintes, biaixos que m'han sobrat, etc.


Aquells dies no em funcionava bé la màquina i ho vaig anar preparant tot, i ho vaig guardar en bosses zip per no perdre res i evitar que hi entrés la pols.


Quan ja ens preparem per cosir, col·loquem les cintes cap a dins allà on volem que vagin i ho aguantem amb pinces. Amb agulles, al ser gruixut costa massa i es blinquen.


Posem la tela de sobre



I a cosir. Cal deixar un forat per donar la volta, i llestos!



Espero que agradin molt i molt als nadons!

*HeLeNa*


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada